روسري روسري .

روسري

روسري پارلا 09120818890

روسري پارلا 09120818890
 فوريه 17, 2021 parlam_moda
روسري در سراسر جهان به اشكال مختلف استفاده مي شود قدمت روسري به هزاران سال پيش مي رسد

روسري بخشي جدانشدني از پوشش در بسياري از كشورها شده است .

شال و روسري در برخي مناطق داراي رنگ هاي خاص است مثلا در قوم تركمن روسري كه رنگ قرمز آن شاخص باشد بسيار پر طرفدار است .

حالا بايد شاهد باشيم كه روسري در اقتصاد بسياري از كشورها تاثير مهمي دارد ، مثلا فروش شال و روسري در ايران بيش از دويست ميليون است و اصول فروش شال و روسري براي خودش قوانين خاصي ايجاد كرده است .

براي توليد شال و روسري معمولا دستگاههاي سنتي و صنعتي  ديجيتال از قيمت هاي بسيار نازل تا قيمت هاي چند ميلياردي وجود دارد .

روسري
انتخاب شال و روسري دغدغه بسياري از زنان و دختران در سراسر جهان است و بازار شال و روسري را تحت تاثير خود قرار داده است .

در بخش فروش شال و روسري بازاريابان متخصص پيدا شده اند كه توانايي فروش خاصي دارند

بازار سنتي و بازار مجازي فضاي خاصي براي فروش شال و روسري دارد وهنوزهم جاي گسترش بسياري دارد .

در شبكه هاي اجتماعي شال و روسري و فروش و بازاريابي آن جايگاهي خاص پيدا كرده است كه توجه بسياري را به خود جلب كرده است .

شايد تعجب كنيد اگر بدانيد كه دهها مدل كه داراي اندام خاص و چهره جذاب هستند براي فروش شال و روسري هر روط در حال عكاسي هستند .

از عكاسي گفتيم و به اين نتيجه هم مي رسيم كه گروه زيادي از سازندگان كليپ و عكس و ژورنال هم وارد بازار شال و روسري شده اند .

روسري
روسري و شال ميلياردها تومان گردش اقتصادي را شاهد است و صدها هزار نفر را مستقيم و غير مستقيم به كسب وكار و كسب درآمد موفق كرده است .

برخي بازرگانان شال و روسري آماده را از كشورهاي مختلف خصوصا تركيه و چين وارد بازار ايران مي كنند در اين ميان براي هر قطعه روسري و شال بايد بدانيم گروهي متخصص و وارد به زبان چيني و تركي مورد نياز است كه بتوانند با صاحبان كارخانه يا عمده فروش آن كشورها تماس بگيرند .

از سوي ديگر هزاران طراح وارد بازار شال و روسري شده اند كه يا براي توليد داخل يا خارج از كشور شال و روسري طراحي مي كنند و براي آموزش اين طراحان صدها معلم طراح نياز است

بعد از توليد روسري و شال در كشورهاي ديگر هزاران نفر براي حمل ونقل و بعد در گمرك و ترخيص كار روسري و شال درگير مي شوند .

در دنياي توليد يك محصول ساده مثل روسري و شال ما حتي در گير صنعت نفت و پيروشيمي هم هستيم بيش از نود درصد شال و روسري از پتروشيمي مي ايد كه نخ هاي پلي استر و صنعت نخ ريسي وارد بحث ما مي شوند .

بخش ديگر دنياي كشاورزي وارد بحث صنعت شال و روسري مي شوند كشت پنبه و پشم و توليد ابريشم و صنعت پارچه با الياف طبيعي دنيايي است كه ميلياردها گردش اقتصادي دارد .

شما شايد تنها يك قطعه پارچه چاپ شده مشاهده مي كنيد اما :

صدها كارخانه درگير هستند كارخانجات توليد گرانول رنگ و بعد توليد رنگ براي انواع چاپ سيلك براي شال و روسري و چاپ ديجيتال و چاپ سابليميشن هر كدام ميليونها ليتر رنگ براي توليد شال و روسري نياز دارند .

پس از نخ ما پارچه مي خواهيم و هزاران  نفر درگير توليد پارچه براي توليد شال و روسري مي شوند .

پارچه توليد شده دهها مرحله ديگر دارد تا آماده سازي بشود و نرم و لطيف بشود و آماده براي چاپ شال و روسري بشود .

روسري
حالا پارچه ما يا از جنس پلاستيك  و الياف نفتي و يا از جنس الياف طبيعي مثل پارچه پنبه و پشم و ابريشم بايد وارد بازار بشود  .

صدها هزار نفر در بازار در كل جهان درگير خريد و فروش اين نوع پارچه مي شوند .

صدها وانت و كاميون و كشتي درگير حمل پارچه شال و روسري و درگير حمل رنگ  و درگير حمل و نقل ماشين آلات مورد نياز صنعت شال و روسري مي شوند .

بعد از بررسي توليد پارچه و رنگ مي رسيم به توليد ماشين الات مورد نياز شال و روسري كه هزاران كارخانه داخلي و خارجي را مي توانيم شاهد باشيم كه اين ماشين آلات را توليد مي كنند و صدها هزار نفر به كسب و كار مشغول هستند تا يك روسري يا شال يا هر لباس ديگر توليد بشود .

ماشين آلات مثل پرس هاي حرارتي چاپ سابليميشن و چاپ مستقيم و چاپ سيلك مورد نياز است و هر ماشين هم جك هاي پنوماتيك و هيدروليك و بخش برق صنعتي و توليد پروفيل و فلزات مختلف كه همگي جداگانه كسب و كاري مستقل ولي مرتبط دارند .

روسري و خط توليد شال و روسري حتي وارد كتب درسي مي شوند از طراحي تا شناخت پارچه و دهها رشته ديگر از گرافيك تا ماشين سازي .

حالا پارچه ما آماده شده و با ماشين آلات چاپ ، چاپ شده است بايد اين روسري يا شال دوردوزي بشود يا با دست يا با چرخ خياطي كه هزاران نفر مي توانند در اين زمينه به درآمد برسند .

بعد از دور دوزي روسري بايد اتو و بسته بندي بشود .

شايد جالب باشد بدانيد بعد از شيوع كرونا توليد ماسك ست شده با شال و روسري خودش صنعتي بزرگ ايجاد كرده است .

روسري
شما در تلگرام يا واتساپ يا اينستاگرام و فيس بوك ميليونها مطلب را مي بينيد كه مرتبط با شال و روسري هستند .

ما در فصل بهار نوع خاصي از پارچه و چاپ براي شال و روسري لازم داريم ولي در تابستان روسري تابستانه و در پاييز روسري پاييزه و در نهايت در زمستان شال و روسري زمستانه خواهيم داشت .

در مجالس و مهماني ها شما بايد طراحي خاص براي روسري مجلسي و شال مجلسي داشته باشيد .

روسري براي اقوام مختلف و شال و روسري براي سنين مختلف و روسري براي اماكن مختلف متفاوت هستند و همه در خط توليد شال و روسري بايد مورد بررسي قرار بگيرند .

قيمت روسري خودش تعيين كننده يك صنعت بزرگ است روسري ارزان با روسري برند و روسري لاكچري خيلي فاصله دارد .

صنعت ديگر چاپ شال و روسري با توجه به طرح دلخواه است كه جديدا وارد بازار شده است اينكه هر كس مي تواند طرح يا عكس مورد نظر خودش را تبديل به يك روسري نمايد .

همه مي دانيم صنعت بزرگ مد و فشن سود ميليارد دلاري را همراه دارد و بخشي از جهان در پوشش و لباس خود شال و روسري را دارند كه متخصصان مد و فشن توجه خاص به آن مي دهند و هر روز صدها مدل و طرح جديد وارد بازار مد و فشن روسري و شال مي شود.

اما آنچه جديدا به آن توجه مي كنيم محتوا نويسي و صنعت تبليغات است كه متخصصان تبليغ نويسي بايد به روسري و شال توجه بيشتري داشته باشند چون مطالب كاربردي و علمي نياز داريم تا خواننده تنها مطالب زرد و تكراري مشاهده نكند .

روسري
اگر شما مي خواهيد در باره روسري و شال و پوشش و لباس مطالعه كنيد متاسفانه گوگل منبع موثقي نيست چرا كه مطالب كاربردي زيادي را در لابلاي آن نخواهيد ديد .

شايد خودم به عنوان يك نويسنده و محقق به شما توصيه كنم كه بايد در باره روسري مطالعه تركيبي داشته باشيد تا به نتيجه برسيد روسري با دهها صنعت ارتباط مستقيم و دهها صنعت ارتباط غير مستقيم دارد كه شايد قطره اي از آنها را در ايم مقاله ديده باشيد

هوشنگ فناييان 29اسفند 1399

روسري از ابتداء تا انتهاء

دستگاه چاپ شال و روسري

شال و روسري و انتخاب درست

طراحي شال و روسري

شال و روسري در طول تاريخ

تجليل بازار شال و روسري

اصول فروشندگي شال و روسري

هيجان خريد شال و روسري

اصول و ترفندهاي شال و روسري

 
 دستگاه چاپ شال و روسري، روسري، شال و روسري پرس چاپ شال و روسري، توليد دستگاه شال و روسري، چاپ شال و روسري، روسري، روسري scarf، روسري ابريشم، روسري برند، روسري برند پارلا، روسري بهاره، روسري پارلا، روسري پاييزه، روسري پاييزه پارلا، روسري تابستانه، روسري تبريز، روسري ترك، روسري تركمن، روسري تهران، روسري چاپي، روسري حرير، روسري درجه يك، روسري زمستانه، روسري زمستانه پارلا، روسري ساتن، روسري سبك راحت، روسري شال پارلا، روسري و شال، روسري و شال خاص، روسري و ماسك، روسريتوليدي، رولپارچهچاپي، رومبلي مخمل لينك كوتاه ويرايش


برچسب: روسري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۶:۳۶ توسط:روسري موضوع: نظرات (0)